Instagram
Instagram

Leave me yall’s user names I’ll follow you (:

:/

So much for thing spring break ! This is not what I planned !

:)

Wow it’s 5:11am & I’m still up .

batqu33n said: I'm not gonna lie it hurt SOOOO bad when we first tried! We used A LOT A LOT of lube cause a friend told me to, but anywho yeah it hurt a lot. My butthole was sore for two days an now when we do it, it only hurts when he puts it in an then just woooow ;) it's awesome lol

Oh okay but I bet it hurt but in a good way . Lol okay I have to try it . Omg have you tryd the k.y jelly for her and him its so good .